SINGLE :D

hello sayang :D aku pikir pindah membuatkan aku makin sayang dan rindu malah jadi sebaliknya .. semlm birthday dia ..aku ingat aku boleh jadi org pertama wish befday dea .. tapi banyak benda yang menghantui aku .. aku takut nanti menyakitkan hati budak tu pulak .. aku ingat lagi waktu kteorg still kapel tyme tu at sekitar rumah Jass ..

Mia : birthday you bila ?
You : 15.September
Mia: mesti dpt free call kan ? nanti mia jadi org pertama yg wish =) kay sayang?

alangkah bahagia nya tyme tu .. kredit aku un dah tarikh luput ..then , aku buli org sebelah belikan topup hanya na txt dea .. smlm jugak aku de tanya dea , arif bahagia ta skrg ? dea answer 'tak' .. sedih doh .. sejak tu , aku na berbaik nan dea ..ta mau lagi marah , benci dea lagi .. sbb aku masih sygkan dea ..

'Kan i penah ckp : kalau kita ada jodoh , kita pasti akan kembali bersama ' --'

OMG .. dia pun kul 3.04ptg cm tu 3kali ..aku ta angkat ,hp pun at atas mane dgr kan then aku buat laa call-me-back .. <3
anyway , SELAMAT HARI JADI  ! semga happy selalu ye .. <3 <3 ..thanks call semlm .. =)